Reacties
Reacties 51 - 97 van 97
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Helen Spits | Gefeliciteerd met jou verjaardag Judith wel een beetje… | 23 mrt. '17 |
| Ineke | cor en Judith, wat heerlijk dat jullie reis zo goed… | 20 mrt. '17 |
| Ria Herts | Wat een prachtig verhaal weer. Judith, nog van harte… | 20 mrt. '17 |
| Corry Langerhorst | Wat een prachtige verhalen. Heel veel reisplezier.… | 19 mrt. '17 |
| Gerard | Zondag 19/3 Hier is het momenteel ook weer regen en… | 19 mrt. '17 |
| Tiny | Wat een prachtige beelden en wat een mooi verhaal… | 18 mrt. '17 |
| Jan van Driel | Ook in Z.0. Azië worden de verhalen ontvangen. Ik… | 18 mrt. '17 |
| Max | Zo weer een heel verhaal mooie dingen zien jullie… | 17 mrt. '17 |
| Marga | Was eeer reuze interessant en wat een prachtige foto… | 17 mrt. '17 |
| Netty van Rossem-Kors | Sorry Ecuador zonder q! Xxx | 17 mrt. '17 |
| Netty van Rossem-Kors | Judith nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.… | 17 mrt. '17 |
| Jaap Woudman | Prachtig verslag.. kon je Volcán Cayambe zien vanaf… | 17 mrt. '17 |
| Marianne de Wildt | Heerlijk wat je allemaal weet te vertellen. Ik reis… | 17 mrt. '17 |
| Gerard | Hoy Judith en Cor ,judih nog gefeliciteerd met je… | 15 mrt. '17 |
| René | Ha Judith en Cor het is 14 maart dat ik reageer en… | 14 mrt. '17 |
| Tiny | Hoi Cor en Judith Wat een leuke selfie is dat van… | 12 mrt. '17 |
| Robin en Mirthe | Hoi Cor en Judith, Leuk jullie ontmoet te hebben in… | 12 mrt. '17 |
| Netty van Rossem-Kors | Wat prachtig allemaal, en leuk dat jullie als oude… | 12 mrt. '17 |
| Max | Nou weer een heel mooi verhaal geniet er van nog 30… | 11 mrt. '17 |
| Gerard | Het klinkt weer allemaal heel bekend voor mij, reizen… | 11 mrt. '17 |
| Amber | Zo te horen moet Afrika jullie een tijdje missen!… | 11 mrt. '17 |
| Marianne de Wildt | Ik word helemaal meegezogen in je verhaal. Wat een… | 10 mrt. '17 |
| Melody, Sven en Gaia | Klinkt echt super!! Ik zie je al helemaal staan met… | 4 mrt. '17 |
| Tiny | Hoi Cor - Judith Wat een mooie verslagen van jullie,… | 4 mrt. '17 |
| Amber | Hi pa en ma Ik zie jullie al helemaal voor me in een… | 4 mrt. '17 |
| Ineke | Cor - Judith, een mooi verhaal, met toevoeging van… | 3 mrt. '17 |
| Gerard | Zo jullie in de hitte, wij zitten hier met veel regen… | 2 mrt. '17 |
| Marianne de Wildt | Leuk verhaal weer hoor. Jullie genieten, zo te lezen.… | 2 mrt. '17 |
| Marga | Was weer leuk om te lezen. Heel veel plezier op jullie… | 2 mrt. '17 |
| Ria Herts | Dag Cor en Judith, Leuk jullie reisverhaal te lezen… | 1 mrt. '17 |
| Netty van Rossem-Kors | Leuk Cor om je verslagen weer te lezen. Zo te lezen… | 27 feb. '17 |
| Jaap Woudman | Boeiend verslag. We genieten volop van jullie Wild(t)… | 25 feb. '17 |
| Sven | Een hele nacht in een bus maar dan heb je wel wat!… | 23 feb. '17 |
| Marion en Jan | Leuk jullie te volgen in zuid Amerika. Geniet ervan! | 23 feb. '17 |
| Max | Zo weer een heel verhaal net een boek waar je in zit… | 23 feb. '17 |
| René | Cor en Judith leuk om met jullie mee te mogen reizen.… | 23 feb. '17 |
| Amber | Hi pa en ma, Jullie zijn al op veel plekken geweest!!!… | 23 feb. '17 |
| Ineke | hallo cor - Judith, ja, deze keer is het wel gelukt.… | 23 feb. '17 |
| Jan van Driel | Het is niet de eerste keer dat jullie ergens te vroeg… | 23 feb. '17 |
| Gerard | Klinkt goed al die mooie wandelingen, ook leuk dat… | 22 feb. '17 |
| Gerard | ja dat is weer heel wat anders, maar jullie zullen… | 20 feb. '17 |
| Jan van Driel | Het was weer wennen aan veel, maar was het weer "samen… | 18 feb. '17 |
| Marga | Het was weer een boeiend verhaal. Heel veel plezier… | 18 feb. '17 |
| Marianne de Wildt | Wat een gezellig verhaal weer. Geniet maar van alles… | 17 feb. '17 |
| Helen Spits | Heel leuk, lekker genieten en hopelijk ontvangen wij… | 17 feb. '17 |
| Ruud | Tja, Columbia is wel wat anders dan onze 2 weken Gambia… | 17 feb. '17 |
| Max | Zo.het eerste verhaal heb ik gelezen tja dat zal best… | 17 feb. '17 |

- Nicolien: Beste Cor en Judith Ik lees…
- John Duckers: Hi Judith and Cor, Sounds…
- Ineke: hallo cor - Judith, mijn…
- Marion en Jan: Genoten van jullie reisverhalen…
- Gerard: Neem aan als jullie dit lezen…
Alle reacties »